Správa železnic přešla na efektivnější způsob provádění měření koridorových úseků při rychlostech nad 120 km/h.
Dne 14. 3. 2024 firma Alstom oznámila, že plánuje provozovat novou osobní železniční dopravu ve Velké Británii.
Dne 13. 3. 2024 byla mezi městy Kanazawa a Curuga zprovozněna nová část VRT Hokuriku Šinkansen, vedoucí při severozápadním pobřeží ostrova Honšú.
Dne 15. 3. 2024 podepsaly společnosti CAF a Qbuzz (nizozemský provozovatel regionální veřejné dopravy) smlouvu na dodávku 10 regionálních jednotek typu Civity pro MerwedeLingelijn.
Dne 15. 3. 2024 byla v Halle slavnostně představena nová generace lokomotiv pro DB Cargo: Vectron Dual Mode light.
Španělský manažer infrastruktury Adif si v rámci rozvoje svého parku diagnostických vozidel objednal také tři jednotky z rodiny FLIRT.
Dne 11. 3. 2024 byl na ŽZO přivezen jeden z nových hasicích a záchranných vlaků pro ÖBB.
Ve dnech 11. a 12. 3. 2024 proběhla zkušební jízda v rámci příprav nizozemské společnosti European Sleeper na spuštění provozu nočního vlaku mezi Bruselem a Prahou.
Dva nové Vectrony si pořídil také slovenský dopravce Railtrans International (RTI).
Tímto názvem označuje skupina VTG typovou řadu otevřených vysokostěnných nástaveb manipulovatelných vidlicovým vozíkem.
Ve dnech 7. a 8. 3. 2024 budou technici ČD přebírat trojici dalších Vectronů od RSL.
Dne 20. 2. 2024 vykonal Vectron 193 962 ÖBB/ELL v polepu nightjet zkušební jízdu z Německa do Schaarbeeku.
České dráhy ve spolupráci s výrobním konsorciem Siemens Mobility a Škoda Group zahájily dne 4. 3. 2024 školení zaměstnanců na netrakčních jednotkách ComfortJet.
Ve spolupráci zúčastněných firem, tedy DB Cargo, Innofreight a ArcelorMittal, proběhla v závěru února 2022 první zkušební přeprava v nástavbách nazvaných DryTainer.
Tento dopravce si počátkem října 2022 objednal čtyři lokomotivy typu EffiShunter 1000.