Škoda 2024

Innofreight Wire Stanchion u ČD Cargo


publikováno 04. 11. 2022 15:00


Tentokrát jde o nástavbový systém nazvaný Wire Stanchion. Jedná se o další adaptaci přepravních palet, tentokrát optimalizovanou k přepravě rolí drátů (název lze interpretovat jako klanice pro dráty).

Koncem září se odehrála zkušební přeprava z oceláren Liberty Ostrava do závodu Železárny-Annahütte, Prostějov, počátkem listopadu pak od téhož dodavatele do Kralup nad Vltavou. V září také proběhla zkušební přeprava řeziva ze závodu LABE WOOD, Štětí, do německého Gaildorfu (která trvala 15 dní vlivem zmatků při trasování přes česko-německou hranici, ovlivněném výlukovými pracemi).

Pokrokem proti obvyklým přepravám rolí drátů na plošinových vozech řady Res je možnost ložení ve dvou vrstvách. Nástavby jsou upevněny na 90stopý InnoWaggon (tj. dvoučlánový vůz 2 x 45 stop) a při ložení na 22,5 tun na nápravu umožňují celkovou ložnou hmotnost až 141 t, reálně pak 137 t s celkem 38 rolemi po 3,6 tunách (trať do Prostějova bohužel vyhovuje pouze TTZ C3).

Související novinky
Sdílejte