Měsíčník o skutečné a modelové železnici

Aktuality
  • 18. 01. 2019 12:06
Další Vectrony pro DB Cargo

Společnosti Siemens Mobility a DB Cargo AG dnes podepsaly rámcovou smlouvu na dodávku 100 lokomotiv typu Vectron MS a zároveň bylo pevně...

  • 06. 01. 2019 22:28
Leo Express V Lichkově

Dne 5. 1. 2019 představila společnost Leo Express za účasti hejtmana Pardubického kraje Martina Netolického své služby na vlakových nádražích v...

  • 03. 01. 2019 10:47
Zkoušky bezobslužného provozu vlaků na okružní lince v Tokiu

V nočních výlukách z 29. na 30. 12. a z 30. na 31. 12. 2018 probíhaly na okružní lince Jamanote v Tokiu zkoušky ATO (automatic train operation)....

  • 22. 12. 2018 09:51
Lokomotivy Charger pro Amtrak

Dne 21. 12. 2018 získala firma Siemens Mobility zakázku v hodnotě 744 mil. EUR na dodávku 75 motorových lokomotiv typu Charger pro společnost...

  • 21. 12. 2018 18:10
Zbývající Vectrony ČD Cargo dorazily

V uplynulých dnech dorazily na území ČR všechny tři zbývající lokomotivy Vectron MS z aktuální objednávky dopravce ČD Cargo. Dne 13. 12. 2018...

  • 20. 12. 2018 21:16
Jednotky Lint pro Leo Express

Přes noc na dnešek byly přes Děčín na území ČR dopraveny jednotky Coradia Lint, jejichž nájem si sjednala společnost Leo Express pro plánované...

Czech Raildays
Aktuální vydání
Železniční magazín 12/2018
Obsah
Skutečnost
  • Kolejdoskop
  • Infrastruktura
    Rekonstrukce Negrelliho viaduktu
  • Kaleidoskop
    Nové dálkové vlaky mezi Vídní a Bratislavou
  • Horizonty
    První jízdy v režimu ETCS Level 3 v Německu
    Nová zkušební jednotka DB
    „Švestkový Lab“
    Zkoušky ATO v Postupimi
    Projekt autoBAHN2020
  • Reportáž
    MoreTrans (3)
Model
  • Novinky na trhu
  • Skutečnost a model
    „Brejlovec“ T 478.3 od firmy Kuehn v TT
    „Sergej“ řady V 200 DR od Pika v H0
    Služební vůz Da od firmy Igra Model
  • Reportáž
    Návštěva u firmy Auhagen
  • Rozhovor
    Rozhovor s paní Ute Hofmann-Auhagen a panem Michaelem Hofmannem
  • Novinky na trhu
    Model vozu řady Bmz společnosti RegioJet v TT 50

číst dále