Čínský Bizon pro Rail Cargo Hungary


publikováno 15. 09. 2020 21:46


V závodě společnosti CRRC ZELC v Zhuzhou byla dokončena lokomotiva, která je prvním případem aktuální nabídky traťové lokomotivy s bateriovým Last Mile modulem pro evropský trh od tohoto čínského koncernu.

Na základě kontraktu z léta 2019 by si RCH mělo najmout po dvou elektrických lokomotivách dvou různých konstrukcí, pro traťovou a posunovací službu, v obou případech s Last Mile modulem tvořeným trakčními bateriemi. V případě spokojenosti pak na základě opce mohou následovat sériové kontrakty. Podle vloni publikovaných informací (viz ŽM 8/19, str. 27) by traťová lokomotiva měla mít hodinový výkon 5 600 kW, nejvyšší rychlost 160 km/h a trakční baterie Last Mile modulu by měly poskytovat výkon okolo 350 kW.

Související novinky
Czech Raildays 2020(21)
Štítky
Kategorie
Sdílejte